Znamy wszystkie nasze produkty i wiemy, że są najwyższej jakości. Zdarzają się jednak sytuacje, w których klient chciałbym odzyskać pieniądze za zakupiony towar.
U nas nie ma z tym najmniejszego problemu. Poniżej zamieszczamy procedurę opisującą zwroty i reklamacje produktu przez klienta.
ZGŁOSZENIE
W celu zgłoszenia reklamacji, należy skontaktować się na adres: cherry.nails@onet.com.
Po otrzymaniu przez nas wiadomości skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych czynności.
WARUNKI GWARANCJI
W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
Dodatkowo, jeżeli jest to możliwe do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu towaru.
Po pozytywnym rozpatrzeniu warunków gwarancji zostanie ustalony termin odbioru przesyłki u Państwa.
Gdy warunki gwarancji nie zostaną naruszone klient nie ponosi żadnych opłat.
BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW
Pozytywne rozpatrzenie warunków gwarancji daje klientowi wiele możliwości rekompensaty. Do nich należy wymiana produktu na nowy, zwrot pieniędzy lub naprawa.
W przypadku uzyskania dodatkowych informacji, prośba o inne metody zwrotu pieniędzy lub pytanie o gwarancję produktu prosimy o kontakt pod adresem: cherry.nails@onet.com.